اکران فیلم زندگینامه‎ی ابرمرد جهان رایانه‎ای"استیو جابز"
 
اطلاعات کاربردی
 
 

 اکران فیلم ابرمرد جهان رایانه‎ای "استیو جابز" تا سه ماه دیگر...

شرکت سازنده‎ی فیلم " JOBS" که زندگی بنیانگذار شرکت "اپل" را به تصویر می کشد، اعلام کرد: ساخته‎ی خود را برای نخستین بار پس از گذشت یک سال از درگذشت استیو جابز در ماه آوریل آینده اکران خواهد کرد.

به گزارش سیتنا "citna.ir" به نقل از شبکه‎ی العربیه، این فیلم داستان زندگی جابز از دوران نوجوانی در سال 1971 تا تاسیس شرکت "اپل" و نیز شرکت های " NeXT" و "Pixar" در سال 2000 را روایت می‎کند.

فیلمبرداری این اثر سینمایی که در ژانر بیوگرافی ساخته شده کلا در ژوئن گذشته در منزل اصلی خانواده این ابرمرد جهان رایانه‎ای آغاز شد و در آن هنگام برخی از عکس‎های مراحل تولید فیلم با بازیگری "اشتون کوچر" در نقش استیو جابز منتشر شد.

در این فیلم بازیگران دیگری همچون "متیو مودین" در نقش "جان اسکولی" مدیر اجرایی سابق شرکت "اپل" و"جاش گد" در نقش "استیو وازنیاک" همکار جابز و یکی از بنیانگذاران شرکت اپل بازی می‎کنند.

استیو جابز متولد سال 1955 میلادی است. پدر وی عبدالفتاح الجندلی سوری تبار است. پس از به دنیا آمدن جابز یک خانواده‎ی آمریکایی او را به پسر خواندگی خود قبول کرد.

جابز که در کالیفرنیا دیده به جهان گشود به تحصیلات خود در این شهر ادامه داد و در سال 1976 با مشارکت استیو وازنیاک و رونالد وین شرکت اپل را تاسیس کرد.

وی در سن 56 سالگی در اثر بیماری سرطان و یک روز پس از به بازار آمدن "ایفون 4" چشم از جهان فرو بست.





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 356932
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2